luni, 30 decembrie 2013

Cum am invatat sa beau APA!




"Apei i-a fost data puterea de a deveni seva vietii pe pamant"-Leonardo da Vinci


In 2000 cand am inceput un nou stil de viata cu Herbalife,am aflat ca trebuie sa beau APA ,
cel putin 1,5 - 2 l daca nu mai mult.
Beam orice ,numai APA ,Nu.
Ulterior am vazut ca nimeni nu stie sa bea APA,
de aici rezultand toate problemele noastre de SANATATE.
In prima saptamana ne indemnam unul pe altul ,
ne aduceam aminte ca trebuie sa bem APA.
Am avut probleme cu inghititul pastilelor,nefiind obisnuita,dar mai ales a fost problema la a bea un pahar de APA.
Dupa doua ,trei inghitituri parca mi se punea un stavilar in gat si nu mai puteam inghiti.

Intelegand ca reusita mea depinde de APA,
am luat usurel,inghititura cu inghititura pana am terminat paharul.
Deoarece cu paharul nu imi dadeam seama cata APA beau ,am hotarat ca trebuie sa vad clar cata APA beam intr-o zi,asa ca intai am pus APA intr-o sticla de 1 l ,apoi de 1,5l,apoi de 2l.
Fiecare aveam sticla noastra si ne indemnam unul pe altul sa bem APA.
A fost greu,ma trezeam catre seara si sticla era aproape plina,asa ca o luam cu inghitituri mici ca 

sa-mi fac norma.
Primele 3-4 luni a fost mai greu ,apoi ne-a intrat in obisnuinta.
Ne-am cumparat cate o halba de 0,5l ,sa stiu clar ca beau 0,5l o data.
La inceput cumparam apa plata ,dar era o cheltuiala aiurea,asa ca am baut apa de la fantana /robinet cu otet de mere ,acum luam apa de izvor si o bem cu otet de mere .
Otetul de mere cu miere de Apimondia sau cel mai bun,cel facut in casa,este ca un dezinfectant/bactericid si totodata foarte bun pentru sanatate.
La Bucuresti ,apa de robinet o punem in sticle fara dop ca sa se duca mirosul de clor si o bem cu otet de mere.
Cand plecam la drum acum ,punem in masina intai de toate cateva sticle cu APA.
Cand ajungem undeva in vizita si ne intreaba ce dorim ,cerem o cana mare cu APA si la toaleta.
Nu mai bem bauturi ne/carbogazoase,bere.




Ce am invatat :
-orice lichid as bea nu are efectul grozav al APEI
-buzele,tenul ,pielea ,oasele,crampele musculare,o stare proasta ,o durere de cap,se imbunatateste imediat cu o halba de APA.
-APA se bea in inghitituri mici
-APA trebuie sa aibe temperatura camerei,chiar daca este cald afara.
-beau o halba /0,5l cu APA imediat ce ma dau jos din pat,
inainte de masa cu cel putin jumate de ora
si inainte de culcare ,
plus alte halbe intre,peste 2,5l/zi.
-cu APA elimin toxinele care le-am adunat din alimente,stres,din aer,din produsele chimice care le folosesc pentru igiena corporala.
-cu APA slabesc,se accelereaza metabolismul ,imi da senzatia de satietate.
-cand am senzatia de foame, beau o halba de APA si ma linistesc.
-cand sunt obosita, beau o halba cu APA,eu pun si otet de mere .
-cand am slabit ,eu 17kg,sotul 24kg ,pielea nu imi atarna .
-ca sa nu ma pilesc la o petrecere beau APA la un moment dat.
-cand mananc produse din carne/acum f.rar,ma constip un pic, atunci beau cam 2-3 halbe incetul cu incetul si totul e OK.
-cand urina este alba inseamna ca sunt in grafic cu APA
-o halba de APA cu putina miere si otet de mere ,cea mai buna racoritoare.
-nimic nu creste fara APA.
-cea mai buna bautura este -APA!

O persoana sanatoasa, cu o conditie normala, poate rezista:
-3 minute fara aer (maxim 4 minute)
-3 zile fara apa (maxim 5 sau chiar 6 zile)
-3 saptamani fara mancare (maxim 30-40 zile, in unele situatii chiar la 2 luni)

„Sunt oameni care tusesc,
ii apasa inima sau au colici dupa masa.
Acele organe care ne dor dupa ce mancam
sesizeaza ca nu au destula apa“,
spune Ralph Vornehm.




Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!


Un comentariu:

  1. Asa este ,Apa este Viata ,am constatat si eu pe propria piele ce schimbari majore au fost din momentul cand am inceput sa beau mai multa apa.

    RăspundețiȘtergere

scris bold - cuvant
scris inclinat (italic) - cuvant
link spre o anumita pagina - <a href="http://www.google.ro>Google</a>